Muusikapäeva visuaalne identiteet loovusfestivali Kuldmuna 2020 finalistide seas

In Uncategorized by Kaisa Lõhmus

Reedel, 13. märtsil kuulutas loovusfestival Kuldmuna välja aasta silmapaistvamad loovlahendused turunduse, reklaami ja kommunikatsiooni valdkonnast. Kategoorias disain / hooajaline bränding kandideerib parimaks Muusikapäeva visuaalne identiteet. 

Muusikapäeva pilkupüüdva ja heatujulise näo on loonud disainibüroo Velvet, eesotsas projekti tiimiga koosseisus loovjuht Laurence Duchemin, produtsent Kadri Pukk, disainer Siim Tikk. Nagu Muusikapäev ise, on tema visuaalne identiteet loodud austusest muusika ning muusikute vastu. Muusikapäeva bränding on inspireeritud muusikutele omasest pidulikust ning elegantsest olemisest, ent samas rõõmsameelne ja omaste krutsiktega nagu erinevad muusikapalad ning -kollektiividki.


Eraldi esiletõstmist väärib identiteedi osana helilooja Markus Robam loodud helilogo, mida saate vaadata ja kuulda SIIT. “Heli ja visuaal saavad peaaegu üheks ehk üks täiendab teist: kui kuuled heli, tuleb meelde visuaal, kui näed visuaali, meenub heli. See on tore ja ma loodan, et ajapikku omavad paljud visuaalsed märgid, ka brändid helilist identiteeti, mis on just nende oma, täpselt nendega seotud, ainult neile omased ja nende visuaalse identiteediga ühised ja koos,” kommenteerib Robam. 

Muusikapäeva loova näoga saate tutvuda SIIN.
Kuldmuna 2020 võitjad kuulutatakse välja 20. märtsil kell 19 veebiülekande vahendusel.